Dažniausiai užduodami klausimai
Užsakymas:
Kaip pateikti užsakymą C&D Style internetinėje parduotuvėje?
Pasirinkite norimas prekes, įdėkite jas į krepšelį, patvirtinkite užsakymą ir pasirinkite patogiausią mokėjimo bei pristatymo būdą. Užsakymo patvirtinimą gausite el. paštu.
Ar galima keisti arba atšaukti užsakymą po jo pateikimo?
Norint pakeisti prekes ar atšaukti užsakymą susisiekite su el. prekybos administracija el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 53 024
Kaip patikrinti užsakymo būseną?
Jeigu turite susikūrę paskyrą, prisijunkite prie jos ir „UŽSAKYMAI“ skiltyje galite stebėti savo užsakymo statusą. Taip pat, kai užsakymas yra paruoštas išsiųsti, gausite automatinį laišką su užsakymo sąskaita.
Apmokėjimas:
Kokie yra galimi atsiskaitymo būdai perkant internetu?
Už užsakymą galima apmokėti kreditine kortele, elektronine bankininkyste, apple pay ir google pay.
Kokia maksimali apmokėjimo suma atsiskaitant el. bankininkyste?
Didžiausia galima mokėjimo suma 10 000 €
Kokia maksimali apmokėjimo suma atsiskaitant kreditine kortele?
Didžiausia galima mokėjimo suma 5 000 €
Pristatymas:
Kiek laiko užtrunka prekės pristatymas?
Prekės pristatomos per 1–4 darbo dienas (pirmadieniais–penktadieniais) po apmokėjimo patvirtinimo. Šventiniu laikotarpiu arba vykstant akcijoms, dėl didelio užsakymų kiekio pristatymas gali užtrukti 3–6 darbo dienas.
Ar galima pasirinkti pristatymo laiką ne darbo metu?
Užsakytos prekės pristatomos darbo dienomis, nuo 8:00 iki 17:00.
Kokios yra pristatymo kainos ir sąlygos?
Pristatymas galimas tik Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Pristatymo kainos: Venipak kurjeriu – 3,5 €, Venipak paštomatu – 2,9 €, LP Express paštomatu – 2,5 €. Pristatymo kaina automatiškai įtraukiama į užsakymo sumą, išskyrus atvejus, kai svetainėje vyksta specialūs pasiūlymai su nemokamu pristatymu.
Ar pristatymas galimas tik Lietuvoje?
Taip.
Prekių priėmimas:
Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?
Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba užsakyme nurodytas gavėjas. Atsimenant būtina turėti asmens dokumentą (ID kortelę, pasą arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
Ką daryti, jei prekė atkeliauja pažeista?
Jeigu siunta pristatoma pažeistoje pakuotėje, jos nepriimkite ir paprašykite kurjerio grąžinti siuntą www.cdstyle.lt patikrinimui.
Grąžinimas ir keitimas:
Kaip grąžinti prekę?
1.Prekes grąžinti ir atgauti už jas sumokėtus pinigus galima per 14 dienų laikantis šių sąlygų:
1.1.Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
1.2. Prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;
1.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.) – šis punktas netaikomas nekokybiškoms prekėms;
1.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
1.5. Visos dovanos, pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su prekėmis;
1.6. Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentą;
1.7. Prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus nekokybiškų prekių atvejus – tokiu atveju kaštus padengia Pardavėjas.
- Produktas nėra keičiamos prekės, jei buvo įsigytas su nuolaida.
- Prekė grąžinama tik į įsigijimo vietą.
- Jei prekė įsigyta naudojantis kurjerio paslauga:
4.1. Prekę galima grąžinti su sąskaita paštomatu adresu V. Krėvės pr. 43, Kaunas (PC "Rimi"), tel. +370 620 53024, arba kurjeriu adresu V. Krėvės pr. 49, LT-49438 Kaunas, tel. +370 620 53024;
4.2. Prekę galima grąžinti per Omniva paštomatą:
4.2.1. Užpildykite grąžinimo formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/cdstyle-lt
4.2.2. Supakuokite prekę ir įdėkite ją į Omniva paštomatą;
4.2.3. Prekės grąžinimo pristatymą apmoka Pirkėjas.
Per kiek laiko galiu grąžinti prekę?
Prekes grąžinti ir atgauti už jas sumokėtus pinigus (arba gauti naują dovanų kuponą) galima per 14 dienų nuo pristatymo / atsiėmimo datos.
Ar prekę galiu grąžinti į C&D Style fizinį saloną
Taip.
Per kiek laiko grąžinami pinigai?
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo.
Kas apmoka grąžinimo kaštus?
Prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka pirkėjui, išskyrus nekokybiškų prekių atvejus – tokiu atveju kaštus padengia pardavėjas.
Ar galiu grąžinti dovanų kuponu įsigytas prekes?
Taip, tokiu atveju išduodamas naujas dovanų kuponas tokiai sumai, kuri buvo panaudota atsiskaitant kuponu, jeigu buvo priemoka pinigais, ji grąžinama, tik kai yra viršijama kupono suma
Prekių kokybė:
Ką daryti, jei prekė yra brokuota ar nekokybiška?
Jei įsigyta prekė yra nekokybiška, ją galima pakeisti analogiška kokybiška preke, informavus apie tai klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 53024 (darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00) per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.
Ar prekės spalva gali skirtis nuo nuotraukose matomos?
Dėl jūsų kompiuterio nustatymų bei monitoriaus raiškos, apšvietimo ar panašių sąlygų reali prekių spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.
Dovanų ir specialių prekių klausimai:
Ar siūlote dovanų pakavimą?
Taip. Dovanų pakavimas priklauso nuo tuo metu salone esančių pakavimo medžių, sezono, metų švenčių ir gaminio, kuris yra pakuojamas. Produktai šventiškose ar dekoruotose pakuotėse papildomai į dovanų popierių nėra pakuojami.
Ar galima įsigyti dovanų kuponą?
Taip.